Intro

Te rog să începi printr-o scurtă incursiune în interiorul tău și să te gândești la cele ce urmează:

#1 – Primul motiv pentru care nu ai clienți este că aceștia nu știu că exiști. Și nu știu că exiști pentru că…

  • Nu iți este clar cine este clientul ideal, cel care are nevoie de tine acum – definește-l
  • Nu cauți unde trebuie clientul ideal – înțelege-i comportamentul
  • Nu ești vizibilă pentru clientul ideal – comunică acolo unde acesta își petrece timpul

#2 – Al doilea motiv pentru care nu ai destui clienți este că nu vorbești cu destui oameni.

Mai întâi vorbești cu clientul tău ideal, apoi dezvolți și creezi. Ai nevoie să le înțelegi cele mai mari provocări și să le arăți rezultatul.

Scrie mai jos ce alte motive crezi tu că te împiedică să ai clienți. Detaliază cât mai mult.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Acum, te rog să te gândești și să scrii mai jos, care este obiectivul tău pentru acest curs.

Descarcă fișa de lucru

https://afaceredinpasiune.ro/wp-content/uploads/2023/04/Intro_De-ce-nu-ai-destui-clienti.pdf

Scrie-l după regula obiectivelor SMART.

Termenul SMART vine din prescurtările din limba engleză a cuvintelor:

S = Specific – ce rezultat concret vreau să obțin

M = Measurable (măsurabil) – cum măsor acel rezultat, astfel încât să știu că l-am obținut

A = Achievable (abordabil) – este obiectivul meu unul realist, pe care să îl pot atinge

R = Relevant – este acest obiectiv aliniat cu ceea ce îmi doresc eu în afacerea și viața mea

T = Timely (încadrat în timp) – până când îmi propun să ating acest obiectiv

Exemplu:

În acest curs îmi propun să practic ce învăț, astfel încât să am 10 clienți plătitori până la finalul lunii martie

Este acest obiectiv SMART? Să verificăm

  • Specific = clienți plătitori
  • Măsurabil = 10 clienți
  • Abordabil = despre asta este cursul și asta voi învăța. Așa că, da, este abordabil
  • Relevant = este exact ce îmi doresc să știu pentru a-mi crește afacerea. Așa că, da, este relevant
  • Timely = am un termen clar, până la final de martie

Tema: Obiectivul tău SMART este:

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………