Modulul 2 – lectia 1 – Formula magica a clientului 1-1
Formula
magica
a clientului 1-1
Recapitulare
– Defineste clientul ideal astfel incat sa fii sigur pe cine servesti. Max 5-7 cuvinte
Clientul ideal este ……………………………………………………………………………………………………………………..
– Decide problema nr 1 pe care doresti sa o rezolvi
Ajut clientul sa ………………………………………………………………………………………………………………………….. …………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
– Clarifica si exprima rezultatul solutiei tale, transformarea pe care o oferi. Niciodata nu descrie metoda ci rezultatul. Clientul tau cumpara versinea viitoare a lor insisi
Clientul meu obtine …………………………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………
– Enunta ce NU isi doreste clientul tau
Nu isi dorteste / se teme sa: …………………………………………………………………………………………………….. …………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
In prima noastra lectie spuneam ca principalele 2 motive pentru care nu ai clienti sunt ca: (1) nu stiu de tine si (2) nu vorbesti cu destui oameni
Am create ideile pe care le vei promova astfel incat clientii potentiali sa afle de tine (pe cineajuti, cu ce, ce obtine…)
In pasul ce urmeaza te vei pregati pentru a sta de vorba cu potentialii tai clienti si a le propune sa lucreze cu tine
Stiu ca am atins un punct sensibil, ca aici se aduna toate temerile firesti ale oricarui antreprenor, mai ales la inceput, dar in acelasi timp, este acel pas ce te va propulsa din zona de frici si blocaje catre crestere, entuziasm si implinirea visurilor in timp ce ajuti, cu adevarat
Cum vei sta de vorba clu potentialii clienti?
Vei organiza o serie de calluri, sau inatalniri de strategie, pe care eu le-am creat astfel incat clientul sa poata rezone imediat cu energia ta.
Astfel, le-am numit intaniri de Strategie cu EnergieCe este o astfel de intalnire?
Este o discutie de 30 de minute, in care tu il vei ajuta pe clientul tau ideal sa isi rezolve o problema punctuala, legata de domeniul tau de expertiza
Va urma tot procesul, asa ca citeste cu rabdare si ai incredere, vei primi toti pasii
Cu acesta ocazie, acesta te va cunoaste, iti va simti energia si va intelege cum il poti ajuta
Oadata rezolvata o problema punctuala pentru care a venti in intalnire, vei identifica cum poti sa-l ajuti sa-si atinga obiectivele pe care si le doreste. Pentru ca, intotdeuna o problema punctuala intervene ca o piedica intr-un context mai larg
Astfel, vei crea contextul in care sa-I faci o propunere de colaborare pentru care acesta sa fie deschis si sa si-o doresca, pentru ca vede in tine solutia problemei sale de ansamblu
Pana la final vei avea toti pasii unei astfel de intalniri, vei sti cum fac isa vina catre tine clientii interesati si cum decurge tot acest demers
Formula “magica” a clientului 1-1
Este acea expresie care va atrage catre tine exact clientii interesati de ceea ce tu ai de oferit
Este o exprimare putin modificata a “Super Selling Formula”, astfel incat sa fie clara, atractiva siorientata catre actiune
Uita-te in urma la “Super Selling formula” si la clientul ideal si reformuleaza in:
Formula “magica” a clientului 1-1
Caut ……………………… (numeste clientul ideal) care nu au reusit sa ………………………….(problema)si isi doresc sa ……………….. (rezultatul promis), fara sa…………………………………(principala frica)
Exemple:
- – Caut femei ambitioase, creatoare de cursuri online, care nu au avut inca o lansare de success si isi doresc, in sfarsit, sa aiba una in aceasta toamna, fara sa piarda bani si timp
- – Caut femei antreprenoare ambitioase, din zona de coaching, consultanta, beauty, sport ce isi doresc un flux constant de clienti 1 la 1, fara sa piarda timpul cu telefoane ne si sa se roage pentru recomandari
- – Caut femei antreprenoare ce activeaza cu success cu clienti 1 la 1, dar cresterea lor este limitata de timp si isi doresc un curs online efficient, fara teama ca nu il va putea vinde
- TEMA
Caut …………………………………………………………………………………………………………………………………………….(numeste clientul ideal)
care nu au reusit sa …………………… ………………………………………………………………………………………………(problema)
si isi doresc sa ……………………………………………………………………………………………………………………………..(rezultatul promis),
fara sa………………………………………………………………………………………………………………………………………….(principala frica)