Modulul 2 – lectia 4 – Cum gasesti clientii potentiali
Cum gasesti cel putin 50 de potentiali clienti
Este momentul in care mesajul tau va fi trimis in exterior, astfel incat clientii tai potentiali sa te vada si sa faca pasul catre tine
Foloseste-ti creativitatea pentru a gasi toate modalitatile in care mesajul tau sa ajunga la cat mai multi clienti ideali
Daca esti la inceput…
- – Postari pe Facebook in grupul tau de prieteni si pe pagina ta de business (daca exista) cu rugamintea de a da share
- – Postari in reteaua LinkedIn
- – Postari in grupuri relevante, in care s-ar putea afla clientul tau ideal
- – Email catre toata lista ta de adrese de email, cu rugamintea sa dea forward cater cei care s-ar potrivi cu descrierea ta
- – Apeleaza la amici si familie si la listele lor de emailuri
- – Lista ta de emiluri de business, daca ai deja unaDaca ai deja un business si ceva experienta…
- – organizezi sesiuni video live in comunitatea ta sau altele relevante
- – promovezi si organizezi un webinar gratuit in care detaliezi tema discutiei
- – participi la un podcast cunoscut
- – promovezi prin ad-uri directe inscrierea la call-uriTe rog sa completezi lista cu idei de promovare………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… …………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Cum scrii emailul catre un prieten (poti adapta foarte usor si pentru postare): Buna [nume], ce mai faci?
De curand am inceput o noua afacere/proiect in care ajut femeile antreprenor sa-si construisca un business din pasiunile lor (idea ta de afacere din elevator pitch). Ca sa devin vizibila, ofer sesiuni gratuite de strategie – fara nicio obligatie.
Pentru aceste sesiuni caut femei ambitioase, creatoare de cursuri online, care nu au avut inca o lansare de success si isi doresc, in sfarsit, una in aceasta toamna, fara sa piarda bani si timp (formula magica pentru clienti 1-1)
Scopul este sa ajut 100 de femei in urmatoarele 3 saptamani, asa ca voi incepe imediat
Stii femei antreprenoare care ar dori sa isi lanseze un program online de succes? Daca da, te rog sa le trimiti si lor acest mesaj
Iti multumesc in avans pentru ajutor si implicare X (numele tau)
Scrie emailul tau:…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. …………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. …………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Poti adapta mesajul de mai sus pentru postarile de pe Social Media
– Variaza in mai multe postari mesajul de mai sus, misiunea ta, motivele pentru care faci acest demers
– Fii creative si consecventa
Compune chiar acum, intr-un fisier separate sau Google docs, mesajele pentru toate canalelede social media pe care le-ai selectatScrie cat mai multe, acum, cat esti conectata la energia clientului ideal si la acest demers. Fii creativa si curajoasa
Pune-te intotdeauna in pantofii clientului ideal si scrie din perspectiva acestuia. Clar, succint, din suflet. Scrie asa cum vorbesti, firesc, cu entuziasm
- In modulul urmator vom cosntrui stuctura call-ului (intalnirii) iar in modulul 4 vei posta mesajele de promovare si vei vorbi cu clientiiEste important sa faci mesajele acum, pentru ca te vor ajuta in continuare la construirea intalnirii