Subiectul call-ului și formula “magică” a clientului ideal

Descarcă fișierul de lucru

https://afaceredinpasiune.ro/wp-content/uploads/2023/04/Modulul-2_tematica-call-ului.pdf

Ce sunt call-urile?

Sunt o discuție de 30 de minute, în care tu îl vei ajuta pe clientul tău ideal să-și rezolve o problemă punctuală, legata de ceea ce oferă programul tău.

Cu acestă ocazie clientul te va cunoaște, îți va simți energia și va înțelege cum îl poți ajuta.

Odată rezolvată o problemă punctuală pentru care a venit la call, vei identifica cum poți să-l ajuți să-și atingă obiectivele pe care și le dorește. Pentru că, întotdeauna o problemă punctuală intervine ca o piedică într-un context mai larg.

Astfel, vei crea contextul în care să-i faci o propunere de colaborare pentru care acesta să fie deschis și să și-o dorească, pentru că vede în tine soluția problemei sale de ansamblu.


Subiectul call-ului:

  • Discovery call – vă întâlniți pentru a vă cunoaște și a rezolva o problemă pe care o are clientul în legătură cu tematica pe care tu i-ai propus-o. Se foloște mai ales în coaching, atunci când vinzi pachete de sesiuni și vrei să testezi mai multe tematici.
  • Strategy call – faceți un plan pentru a-i arăta clientului care sunt pașii pentru a obține ce își dorește, adică ce îi propune programul tău. Elaborați un plan personalizat.
  • Clarity call – îi dai posibilitatea clientului să se lămureacă dacă programul tău i se potrivește și vei avea ocazia să gestionezi cele mai importante obiecții. Se folosește atunci când ai vorbit deja despre programul tău într-un webminar, reclamă sau alt context, adică clientul știe că vine să afle mai multe detalii despre ceva anume.

Reține: un client care a rezervat un call este un client care are o problemă pe care speră că i-o vei rezolva. El are nevoie de tine, așa că nu îl lăsa baltă doar pentru că îți este teamă că nu va dori să lucreze cu tine! De cele mai multe ori este dornic să investescă în a-și rezolva problema pe care tu o adresezi!   Altfel nu își pierdea timpul cu tine.


Misiunea ta


Formula magică a clientului ideal

Este acea expresie care va atrage către tine exact clienții interesați de ceea ce tu ai de oferit.

Pornește de la “Super Selling Formula”, astfel încât să fie clară, atractivă și orientată către acțiune.

Caut ……………………… (numește clientul ideal) care nu au reușit să ………………………….(problema) și își doresc să ……………………. (rezultatul promis), fără să…………………………………(principala frica)

Misiunea mea este să………………………………, de aceea organizez X call-uri gratuite prin care ajut să …………………………….. (subiectul call-ului)

(CTA) Rezervă-ți locul acum (link)

(urgența) Sunt disponibile numai X locuri / Înscrierile se închid în Y zile/ore / ….